Kansen ten over in de vrijetijdssector in Barcelona

“Ondanks de crisis willen mensen leuke dingen blijven doen, zoals uiteten gaan of een dagje naar een pretpark met het gezin, maar ze zoeken naar producten die passen bij hun budget.” aldus Marc Zinck, CEO van de website Subasta de Ocio. “Wij zorgen ervoor dat mensen zélf de prijs kunnen bepalen die ze willen uitgeven aan een vrijetijdsproduct.”

Het idee is simpel: aanbieders van toeristische- en vrijetijdsproducten kunnen op de website een veiling plaatsen en de gebruikers van de site kunnen vervolgens bieden. De website is pas sinds mei 2013 online en al in de eerste maanden won Subasta de Ocio een prijs voor de beste website in de sector. “Het zijn spannende tijden, maar juist de crisis heeft ervoor gezorgd dat wij snel hebben kunnen groeien.”

In dit 25e deel van de reeks ‘Kansen in de Crisis, Business in Barcelona’, vertelt Zinck kort over de kansen voor startups in Barcelona. “Barcelona is een échte IT-stad, zoals een evenement als het Mobile World Congress ook aantoont. Ik denk dat in die sector dan ook de meeste kansen te vinden zijn.”

Nieuwsgierig naar een dieper interview? Dat is hier te lezen!

Oude afleveringen terugkijken van Kansen in de Crisis, Business in Barcelona? Kijk dan hier !

Klik hier voor een HD versie van de video.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *