Een nieuw imago voor bedrijven in crisistijd
“Door de crisis moeten steeds meer bedrijven een doorstart maken en beginnen steeds meer mensen voor zichzelf. Wij zien kansen in het helpen van deze bedrijven aan een nieuw imago, met bijvoorbeeld een nieuwe website, een nieuw logo, een flyer of een brochure,” aldus Sharon Kruining en Inge Waterschoot van creatief ontwerpbureau Bitterblond in Barcelona. Sinds de oprichting, midden in de crisis, groeit het bedrijf nog steeds. “Maar daar moeten we wel heel hard voor werken.”
Deze video is alweer de tiende in de reeks testimonials in de reeks voor het NBSO Barcelona over kansen in de crisis, business in Barcelona. Meer weten over Bitterblond? Een langer interview, geschreven door Jacobs & Vis is hier te lezen.
Meer afleveringen zien van Kansen in de Crisis, Business in Barcelona? Kijk dan <a href="https://www document collaboration tools.marijedrenth.nl/portfolio/kansen-in-de-crisis-business-in-barcelona/”>hier !
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=8Lba0U2b-gM]
Klik hier voor een HD versie van de video.