“In onze business hebben we geen last van de crisis”

“In onze business hebben we geen last van de crisis,” aldus Bart van Mill, medeoprichter en mede-eigenaar van het bedrijf Clicktron Media, een online media bureau dat gespecialiseerd is in e-mail marketing, social media, display advertising, en branding campagnes. Het bedrijf is pas 3,5 jaar jong, telt nu al 17 medewerkers en is nog steeds groeiende.

Volgens van Mill zijn er kansen ten over in de online media business: “Consumenten spenderen steeds minder tijd aan traditionele media als televisie, radio en nieuwbladen en meer en meer aan nieuwe media. Mensen kopen ook steeds meer online en daar speelt de advertentiemarkt op in. Deze ontwikkeling zal de komende jaren voortzetten.”

In deze vijftiende video van de reeks “Kansen in de Crisis, Business in Barcelona”, vertelt van Mill kort over zijn bedrijf en waar volgens hem de kansen in de crisis liggen. Nieuwsgierig naar een dieper interview? Dat is hier te lezen!

Oude afleveringen terugkijken van Kansen in de Crisis, Business in Barcelona? Kijk dan hier !

Klik hier voor een HD versie van de video.