“In crisistijd is het extra belangrijk om kwaliteit te leveren”
“In crisistijd is het extra belangrijk om kwaliteit te leveren,” aldus Marc Smeets van TMF Spain. “In de praktijk houdt dat in dat je als bedrijf goede feedback moet geven aan klanten, kritisch moet meedenken en moet kunnen anticiperen op problemen.”
Zijn bedrijf, dat zich toelegt op financiële dienstverlening voor buitenlandse bedrijven in Spanje, heeft niet veel last van de crisis gehad: “Wij hebben altijd op de kosten gelet en we hebben onze bedrijfsvoering dus niet specifiek hoeven wijzigen. Wel hebben we ons aangepast aan de huidige marktsituatie door nog kritischer te zijn, zowel intern als extern.”
In dit 22e deel van de reeks “Kansen in de Crisis, Business in Barcelona”, vertelt van Smeets kort over zijn bedrijf en waar volgens hem de kansen in de crisis liggen. Nieuwsgierig naar een dieper interview? Dat is hier te lezen!
Oude afleveringen terugkijken van Kansen in de Crisis, Business in Barcelona? Kijk dan hier !
Klik hier voor een HD versie van de video.